Administracja systemami SAP: czy występuje konieczność korzystania z firmy zewnętrznej?

Kiedy już wdrożymy system SAP, dochodzi do momentu, kiedy potrzebujemy wsparcia zewnętrznego. Stad powstała usługa SAP maintenance, która jest dopełnieniem wsparcia użytkowników SAP, które otrzymują od Partnerów SAP. Jest ona tzw. drugą linię wsparcia. Czy są plusy tego dodatkowego narzędzia? Tak. Dzięki profesjonalnej opiece organizacji serwisowej klienci mają dostęp do specjalistów, którzy pomagają mu w przypadku wystąpienia błędów w systemie. Czy jest jednak wymagane? Więcej informacji na ten temat przeczytać można poniżej.

Administracja systemu SAP

Kiedy zakończymy proces wdrożenia systemu SAP, powinniśmy podjąć decyzję, kto będzie zajmował się administracją systemu. Opcje są dwie. Można administrować wewnątrz swojej firmy, bądź zlecić administrację do firmy outsourcingowej. Jedną z takich firm są Partnerzy SAP, którzy od lat zajmują się administrowaniem systemem SAP. Przy zleceniu zewnętrznym możemy zazwyczaj wybrać z dwóch opcji, podstawowej bądź, częściej wybieranej, rozszerzonej 24/7, która pozwala na kompleksowe zajęcie się ewentualnymi problemami z systemem.

Utrzymanie systemu SAP jest niepotrzebnym wydatkiem?

Nic bardziej mylnego! Coroczne kupowanie aktualizacji i posiadanie ważnych i dobrych zabezpieczeń oraz naprawa bieżących błędów systemu to tylko czubek góry benefitów, które czekają użytkownika.

  Najlepsza emulsja do kąpieli dziecka

Możesz również polubić…