postheadericon Zdrowe nawyki żywieniowe

Dla utrzymania prawidłowej wagi ciała konieczne jest nie tylko stosowanie krótkotrwałych diet. Tak krótko jak je stosujemy tak krótko trwają ich efekty. Nie musi tak jednak być. Kiedy kończymy kurację odchudzającą, możemy zacząć stosować się do nowych nawyków żywieniowych jakie powinny nam pomóc w dalszej walce z kilogramami oraz z utrzymaniu pięknej sylwetki. Jest kilka prostych zasad, które w tym nam pomogą. Pierwsza z nich to regularne i małe posiłki. Regularność to podstawa naszych zdrowych nawyków żywieniowych. Dzięki temu nasz organizm przywyknie do dawkowania wartości odżywczych jakie mu dostarczamy. Przede wszystkim ważne jest aby nie były to posiłki ciężkostrawne i bardzo kaloryczne. Powinnyśmy unikać tłuszczu zwierzęcego oraz tłuszczy trans które powodują problemy z nadwaga. Do diety powinnyśmy wprowadzić takie produkty jak jaja sery, warzywa owoce, chude mięso. Musimy eliminować tłuszcz oraz przetworzoną żywność. Tych kilka prostych zasad pomoże nam cieszyć się nie tylko piękna sylwetka ale też zdrowiem.

Comments are closed.

  • Palacze umierają młodo

    Palacze umierają młodo

    Tytoń jest substancją bardzo szkodliwą dla naszego ciała niestety znajdujące się w papierosach substancje smoliste, niczym smoła oklejają nasze płuca, powodują pewne obciążenie dla organizmu, palacze umierają młodziej z wielu przyczyn, brak pewnej przepustowości w organizmie, wiele szkodliwych elementów jakie sami dostarczamy do naszego ciała, dodatkowo zwiększone ryzyko zawałów, zakrzepicy powodowanej osadzaniem się pewnej ilości … »
  • Dieta antystresowa

    Dieta antystresowa

    Na dzień dzisiejszy stres jest wpisany na stałe w nasze życie. Często stresujemy się w pracy, często stresujemy się w domu, stresujemy się przed wizytą u lekarza dentysty- wszędzie. Nie musi tak jednak być ponieważ wystarczy odpowiednia dieta dzięki, której można radzić sobie ze stresem w każdej sytuacji. Dieta antystresowa, bo to o niej mowa … »
  • Szkolne sklepiki, a otyłość

    Szkolne sklepiki, a otyłość

    Wielu rodziców zwracało uwagę na problematykę związaną z podjadaniem słodyczy przez dzieci w szkołach, niestety zamiast dbałości o zdrowie w szkolnych sklepikach spotkać można bardzo niezdrowe, kaloryczne i szkodliwe produkty, zamiast warzyw czy jarzyn, czipsy, batony, zamiast szklanki mleka, słodzone gazowane napoje . Frytki , zapiekanki czy hamburgery to także coś oczywistego, niestety takie śmieciowe … »
Sierpień 2013
P W Ś C P S N
« Lip   Lis »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031