Dieta na chandrę

Wielkimi krokami zbliża się jesień, bardzo szary i nienapawający optymizmem okres w roku. Właśnie wtedy najczęściej cierpimy na chandrę, nic nas nie cieszy, a nasz nastrój nie jest zbyt dobry. Nie musi jednak tak być ponieważ wystarczy zastosować kilka sposobów z diety na chandrę, które poprawią nasz nastrój i postawią nas na nogi. Poprawa nastroju nie wymaga wizyty u lekarza czy też stosowania leków antydepresyjnych, jest ona możliwa jeśli sami o siebie zadbamy i będziemy jeść rzeczy, które wprawią nas w bardzo dobry nastrój, a także pozwolą nam zadbać o naszą figurę. Aby zachować optymizm powinniśmy zawsze zjadać śniadanie, ponieważ jest ono najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia i powinno ono dostarczać nam jak najwięcej energii. Przede wszystkim na śniadanie powinna być spożyta szklanka świeżego soku z pomarańczy lub szklanko wody z miodem i cytryną. Poprawiają one nastrój poprzez dużą zawartość witaminy C. Poza tym na śniadanie warto zjeść banana, który przyczynia się do poprawy naszego nastroju ponieważ jest bardzo bogatym źródłem antyutleniaczy.

  Jak długo można pić olej lniany?

Możesz również polubić…